четверг, 20 ноября 2014 г.

Օրասիո Կիրոգորա

Օրասիո Կիրոգորա


Օրասիո Կիրոգա 1878դեկտեմբերի 31 - 1937փետրվարի 19), ուրուգվայցի իսպանալեզու արձակագիր:
Կյանքի մեծ մասն անց է կացրել Արգենտինայում։ Նրա ստեղծագործությունները ճանաչում են գտել Լատինական Ամերիկայում։ Առաջին գրական փորձերը կրել են 20-րդ դարասկզբի ֆրանսիացի պոետների, ինչպես նաև Էդգար Ալան Պոյի ազդեցությունը, սակայն հետագայում մշակել է իր ուրույն ոճը. դաժան իրականությունը համադրում է ֆանտաստիկ, անբացատրելի իրավիճակների հետ, փիլիսոփայական ալեգորիաների միջոցով աշխատում հասնել մարդկային հոգեբանության և ենթագիտակցության խորխորատներին։ Հենց այդ ժամանակաշրջանում էլ գրել է իր ամենահայտնի ստեղծագործությունները՝ «Պատմություններ սիրո, խենթության և մահվան մասին» (1917), «Ջունգլիի հեքիաթները» (1918), «Անակոնդա» (1921) և այլն։ Կիրոգային բարձր են գնահատել Գաբրիել Գարսիա Մարկեսը և Խուլիո Կորտասարը։





Ալիքն ու ժայռը

Ես կարծում եմ ,որ ամեն մի շարժուն բանը ամեն մի անշարժից ավելի ուժեղ չե:Բայց այս պատմվածքում ալիքը այնքան շատ էր սիրում ժայռին,և այնքանով ավելի ուժեղ էր,որ իր սերը միայն վատություն արեց ժայռին:Իմ կարծիքով եթե ինչ որ մեկին շատ ես սիրում պիտի այնպես արտահայտես սերը իր հանդեպ,որ դա ճիշտ ընդունվի դիմացինի կողմից:


ՕՐԱՍԻՈ ԿԻՐՈԳԱ- «Պատմություններ սիրո խենթության և մահվան մասին»

Ես կարդացի այս պատմվածքը:Այն շատ դուր եկավ :Կարելի է ասել,որ այն խորը փիլիսոփայական պատմություն է:Այդ շան պատճառով մարդը խելագարվում է:Ինձ հիմնականում, դուր եկավ նրա ընթացքը,շատ հետեքրքիր և հուզիչ:Կարդալուց տարբեր զգացմունքներ էին առագանում ինձ մոտ դրա համարել ես շատ հավանեցի այս պատմվածքը:

Ադամանդը

Ես կարծում եմ ,որ կինն էլ ,ամուսինն էլ շատ սխալ էին:Որովհետև կինն ու ամուսինն պիտի հաշտ ապրեն,որ խաղաղություն տիրի տան մեջ:Ես կարծում եմ ,որ երջանկությունը փողի և հարստության մեջ չէ:Բաըց այս պատմվածքում կինը շատ սխալ գործեց՝իր ամուսնու համբերության բաժակը լցնելով:Իսկ ամուսինը չկարողանալով զսպել իրեն՝դաժանաբար սպանես իր կնոջը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий