четверг, 31 октября 2013 г.

Իմ ոճը

Իմ վերջին կարդացած գիրքը եղել է  Ջեկ Լոնդոնի <<ծովագայլ>>-ն է:Դա շատ հետաքրքիր գիրք է,մի նավաստու մասին,որին անվանում էին ծովագայլ:Այդ մարդը շատ ահարկու,և անսիրտ մարդ էր:Նա ուներ մի նավ,և ինքը այդ նավի հրամանատարն էր:Նրանից բոլորը հեռու էին մնում,որովհետև նա ինքն իրենից մեծ վտանգ էր ներկայացնում:Բացի դրանից այդ մարդը հզոր կամքի տեր անձնավորություն էր:Այդ գիրքը ինձ վարա մեծ տպավուրություն է թողել:Ճիշտն ասած ես շատ եմ սիրում գիտաֆանտաստիկ գրքերը:Դրանք շատ հետաքրքիր են,ամեն վայրկյան սպասում ես թե ինչ պիտի տեղի ունենա:Այդպիսի գրքեր շատ եմ կարդացել,բայց ամենաշատը ինձ դուր են եկել Ժյուլ Վեռնի գրքերը:Ես Ժյուլ Վեռնի համրյա բոլոր հայտնի  գրքերը կարդացել եմ:Ես թեկուզ շատ չեմ կարդացել,բայց միևնույն է ես զգում եմ գիրք կարդալու օգուտը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий