четверг, 16 октября 2014 г.

Էկոլոգիա


1)Էկոլոգիական գիտելիքները մեզ հարկավոր են,որպեսզի մենք ճանաչենք և իմանանք մեզ շրջապատող բնությունը:Քանի,որ մարդկությունը բնության վիճակը արդեն հասցրել է  ծայրահեղ վիճակի,այդ պատճառով մենք պիտի հետևենք մեր ամեն քայլին և ինչքան  կարող ենք լավ պահենք մեր բնությունը:Էկոլոգիա նշանակում է գիտություն բնության մասին:Էկոլոգիա գիտությունը ստեղծվեց որպեսզի  մարդիք ավելի լավ ճանաչեն բնությունը: 
2)Ես կարծում եմ ,որ մարդը հիմա ապրույմ է շատ վատ միջավայրում,քանի որ այս հարյուրավոր տարիների ընթացքում մարդկությունը հետզհետե վնասելե է մեր շրջակա միջավայրը՝տարբեր գործարաններ ստեղծելով,դրանք շահագործելով,այդ տարբեր տեսակի գործարաններից արտադրված թունավոր գազերը վնասում են մեր օզոնային շերտը:Բացի դրանից երկիր մոլորակի վրա  շատ անտառային տարածքներ արդեն վերածվելեն անապատային զոնաների:Այս ամենից ելնելով ես կարծում եմ որ մեր օրերում ամբողջ մարդկությունը շատ վատ է վերաբերվում բնությանը,և այս հարցով լուրջ պիտի մտածել քանի որ մի քանի տարի հետո երկրի վիճակը շատ ավելի կվատանա:Ես կարծում եմ ,որ բնությունը շատ մեծ դեր ունի մարդու զարգացման  համար,բայց դրան միաժամանակ մարդը իր զարգացման համար շատ մեծ վնաս է հասցնում բնությանը:Երևի մարդը պիտի ուրիշ ռեսուրսներ օգտագործի իր օգտին:

3)Մարդկությունը ինքն իրեն պիտի կառավարի:Չի կարող լինել այնպիսի մեկը,ով կարողանա կառավարել մարդկանց,քանի որ մեզնից յուրաքանչյուրը պիտի հետևի իր ամեն քայլին,և ամեն մի վնաս հասցնելուց բնությանը միքիչ մտածի ,հետօ անի:Ետե ամեն մեկը իրեն հետևվի ,չախտոտի շրջակա միջավայրը,վնաս չհասցնի բնությանը,կարծում եմ,որ ապագա տարիների ընթացքում շատ ավելի  դեպի լավը կգնա բնության վիճակը,և մեր ապագա սերունդները կապրեն որոշ  չափով ավելի լավ  միջավայրում:

4)Կա երկու տարբերակ,թե ինչ է սպասվում մեզ ապագայում՝կամ առողջ բնություն,կամ այնպիսի բնություն,որում մարդը ամեն անգամ շնչելուց ու արտաշնչելուց  վնաս կհասցնի իր օրգանիզմին:Դա կախված է մեզնից,թե ինչպիսին է լինելու մեր ապագան,թե ինչպիսի միջավայրում են ապրելու մեր հետագա սերունդները:Ես լիովին համաձայն եմ,որ մենք ենք որոշում մեր ապագան,մեր ամեն մի մտածված,կամ չմտածված քայլով:Շատ դժվար է ասել թե մեզ ինչ է սպասվում,բայց անձամբ ես ամենինչ անում եմ,որ մեր Երկիր մոլորակը ավելի երկար կյանք ունենա:

Комментариев нет:

Отправить комментарий