воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Ղազարոս Աղայան
 Հարց 1)
Կենսագրություն
Ծնվել է ապրիլի 4–ինԲոլնիսԽաչեն հայաբնակ գյուղում։
Սկզբնական կրթությունն ստացել է ծննդավայրում և Շամշուլդա գյուղիքահանա Տեր-Պետրոսի մոտ։ 1853-ին ընդունվել է Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցը, մեկ տարի հետո ինքնակամ հեռացել։ Այնուհետև իր գիտելիքները լրացրել է ինքնակրթությամբ։
Աշխատել է որպես գրաշար Թիֆլիսում, Մոսկվայում և Պետերբուրգում։ 1867-ին վերադարձել է Անդրկովկաս, եղել է Էջմիածնի տպարանի կառավարիչ, խմբագրել «Արարատ» ամսագիրը (1869-70)։ Դասավանդել է Ախալցխայի,ԱլեքսանդրապոլիԵրևանիՇուշվա դպրոցներում (1870–1882), եղել Վրաստանի և Իմերեթիայի հայկական դպրոցների թեմական տեսուչ։ Աշխատել է «Փորձ» հանդեսի խմբագրությունում որպես քարտուղար, գործուն մասնակցություն ցուցաբերել «Աղբյուր» մանկական պատկերազարդ ամսագրի խմբագրմանը։ 1895-ին ձերբակալվել է հնչակյան կուսակցությանը պատկանելու մեղադրանքով, աքսորվել Նոր Նախիջևան, ապա՝ Ղրիմ (1898-1900)։ Այնուհետև մինչև կյանքի վերջը եղել է ցարական ժանդարմերիայի հսկողության տակ։ 1902-ի մայիսին տոնվել է Աղայանի գրական գործունեության 40-ամյակը։ 1905-ին մասնակցել է Թիֆլիսի հոկտեմբերյան ցույցին՝ ցարին տապալելու կոչ արել։ Մահացել է 1911 թ. հունիսի 20-ին, Թիֆլիսում։
Մանկավարժական գործունեություն
Հայ մանկավարժության պատմության մեջ Աղայանը հայտնի է նաև որպես մանկավարժության տեսաբան։ Նրա մանկավարժական համակարգի նպատակն էր զարգացնել «ուժեղ, խելոք, առաքինի» քաղաքացիներ։ Նա առաջնությունը տալիս էր մայրենի լեզվի ուսուցմանը, բարոյական և գեղագիտական դաստիարակությանը, դեմ էր մարմնական պատիժներին, կողմնակից՝ երկսեռ ուսուցմանը։ Գրել է մանկավարժականմեթոդական բազմաթիվ աշխատություններ։ Առանձնապես գնահատելի են նրա «Ուսումն մայրենի լեզվի» Ա, Բ, Գ, Դ տարիների համար դասագրքերը, որոնցից առաջինը շուրջ 40 տարի (1875-1916) եղել է ամենատարածված այբբենարանը հայ դպրոցներում։
Աղայանը ողջ կյանքը նվիրել է մատաղ սերունդների դաստիարակության, ժողովրդին լուսավորելու գործին։
Նա զուտ տեսաբան չէր, այլ այդ մտածումներին շունչ է հաղորդել, կիրառել կյանքում, դպրոցում, սերտորեն այն կապելով ուսուցման գործընթացի հետ դրա ապացույցն է Երևանի գավառական ուսումնարանի փոքրիկ այգին, ուր աշակերտները ջանասիրությամբ մշակում էին  և յուրացնում գյուղատնտեսական գիտելիքներ... Եվ այդ ամենը ոչ միայն ուսուցանում, այլև տարածում գյուղացիության մեջ։ Նույնը և զանազան արհեստների անցման հարցում։
Աղայանի հիմնական թեզն էր երեխաներին պատրաստել կյանքի համար, ապահովել նրանց համակողմանի-ներդաշնակ դաստիարակությունը և զարգացումը՝ մտավորի, բարոյականի, գեղագիտականի, ֆիզիկականի, աշխատանքայինի միասնականությամբ։
Հարց 2

Ես հասկացա որ Ղազարոս Աղայանը իրոք տիրապետում էր պրոֆֆեսիոնալ մանկավարժությանը:Առաջին նմանությունը՝մեր օրերում կան լավ մանկավարժներ,իհարկե հաճախ չեն հանդիպում իհարկե,բաըց կան Ղազարոս Աղայանի կարգի մանկավարժներ,իմ կարծիքով:Կարծում եմ որ հիմա ոչ բոլոր մանկավարժները ունեն անսահման սեր երեխաների նակատմամբ,բայց այդ առումով էլ կարծում եմ կան Աղայանին  նման մանկավարժներ:Իսկ մանկավարժական կատարելության մեջ այնքան էլ հաmաձայն չեմ:


Հարց 3

Ֆիլմի սկզբում ասվում է Ղազարոս Աղայանի ծննդավայրի՝Բոլնիս-Խաչեի մասին:
Ղազարոս Աղայանին հայոց Աղայան են կոչում:Ասվում  է,որ Ղազարոս Աղայանը միշտ խնդիրներ է ունեցել նյութական  և ֆինանսական :Բայց չնայած նրա վիճակին նա ուրախ  և հաղթական շարժվում էր առաջ:Աղայանը խնդրել էր որ իր վախճանից հետօ իրեն թաղեն Բոլնիս-Խաչենում:Աղայանը հանկարծամահ էր եղել,նա մահացել էր այն տեղում որտեղ անցյալ օրը զրուցակիցների հետ խոսելուց այդ տեղում մահանալը համարել էր ցանկալի մահ:
·       Հարց 4
Ես կարծում եմ որ այդ ասացվածքը սխալ է:Եթե դու շրջապատումտ ունես անխիղճ մարդ,ապա իմ կարծիքով պետք չէ անընդհատ քննադատել նրան,այլ ուղակի չշփվել նրա հետ:

1)Ինչի համար էր Անահիտը ջուրը լցնում կժի աղբյուրը
2)Ինչի պատճառով Վաչագանին գերի  վերցրեցին
3)Ինչի համար Վաչագանի կարած գորգը տարան Անահիտի մոտ


Հարց 5
 ա)Ես կարող եմ ասել,որ իմ կյանքում համարյա մութ կողմ չկա:Քանի որ,կարելի է ասել,որ իմ կյանքը անցնում է շատ ուրախ և հետաքրքիր:
Բայց չնայած դրան մեզանից յուրաքնչյուրը իր կյանքում ունի և լուսավոր և մութ կողմեր:Հարցը նրանում է թե ով և երբ կբացահայտի իր կայանքի մութ և լուսավաոր կողմերը:
Բ)Ես կարծում եմ որ այդ խորհրդավոր սանդուղքը այլևս մարդկությունը չի տեսնի,քանի որ աշխարհը արդեն պատված է չարությունով:Սա է իմ կարծիքը:
Հարց 7
Ես չգիտեմ,թե կարողանում եմ ինձ ճիշտ գնահատել թե չե,բայց հիմա կփորձեմ:Քանի որ ես վեցերրորդ հարցը չեմ կատարել,մեկÀբալ կարող եմ իջացնել:Կարծում եմ ,որ նախագիծը ես լիովին կատարել եմ:Այս տվյալներին համապատասխան ես ինձ տասÀբալանոց համակարգից կգնահատեմ 8:


Комментариев нет:

Отправить комментарий